Thursday 17 September 2009

Salam tulus ikhlas dari kami . . .

Di sini, kami sekeluarga dengan tulus ikhlas ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua yang mengenali kami. Semoga semua amalan kita sepanjang Ramadhan ini diterima Allah s.w.t dan mudah-mudahan mendapat "pingat taqwa" yang Allah janjikan buat hambaNYA yang berpuasa. Kami juga ingin memohon kemaafan, zahir dan batin, dari anda semua sekiranya ada tutur kata dan tingkah laku yang mengguris hati/menyusahkan kehidupan anda. Semoga hubungan silaturrahim sesama kita kian erat terjalin.


Buat sanak saudara di kampung, selamat membuat persediaan sempena hari raya ini. Seperti ayat yang biasa kita dengar "bila makan juadah raya nanti, ingatlah kami di sini " Anda semua sentiasa kami ingati dan rindui :)

Buat rakan-rakan yang merantau di kota jauh dari kampung halaman, hati-hati semasa memandu dan ingatlah orang yang tersayang. Pastikan juga destinasi anda betul (khasnya buat yang sudah berumahtangga.. teringat iklan di radio Era :D ), semoga anda semua bergembira bersama keluarga di kampung halaman.

Buat rakan-rakan di perantauan, jangan bersedih hati yaa.. Kita boleh saling kunjung mengunjung seperti tahun-tahun yang lepas. Bagi kami sekeluarga, raya di Nottingham ini ada kelainannya yang tersendiri dan kami berpeluang merasai apa ertinya raya sebulan, hihihihi. Jemputlah datang ke rumah kami jika anda berkelapangan. Yang penting kita semua bergembira di hari lebaran ini, kerana "hari raya bukan hari sedih".

Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga di Nottingham, United Kingdom.

Insyirah, Nuha, Ummi & Ayah.
27 Ramadhan 1430H

No comments: