Tuesday 16 November 2010

Selamat Hari Lahir

Kali ini hari ulangtahun kelahiran Ayah Insyirah dan Nuha yang ke-29 jatuh pada hari raya haji di UK. 10 Zulhijjah 1431H jatuh pada tanggal kelahirannya, 16 November 2010 (Di Malaysia Aidiladha jatuh pada 17 November 2010). Selamat Hari Lahir Ayah, semoga Allah menganugerahkan kesihatan yang baik dan mempermudahkan urusan pengajian PhD Ayah, juga berbahagia dunia & akhirat di samping orang-orang yang tersayang. Kami sayang Ayah.


Photo Albums at WiddlyTinks.com
Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com

Kali ini kami tak sambutnya di luar memandangkan hari ini hari raya haji. Ummi buat laksa utara dan juga sate.  Selepas solat sunat aidiladha di dewan Islamia school bersama dengan warga NMC yang lain, kami bergegas ke Derby untuk membuat biometric bagi tujuan perlanjutan tempoh visa. Balik dari Derby, kami tak pergi beraya ke mana, hanya menanti di rumah menunggu ketibaan rakan-rakan beraya.

Menu di hari raya haji = hari lahir Ayah :D 

Antara tetamu yang datang beraya. Terima kasih kerana sudi hadir. Ummi dahlah masak agak banyak tapi tak ramai yang datang. Yelah kalau hujung minggu tu selalunya beraya sampai ke jam 12tgh malam, tapi kali ni memandangkan esoknya hari sekolah dan hari bekerja, masing-masing tak beraya sakan. Kali ini pun kami tak sempat nak beraya ke mana sebab kekangan masa. Minta maaf kepada rakan-rakan yang menjemput.

Apa pun Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua sanak saudara dan sahabat handai. Maaf Zahir dan Batin :)

1 comment:

Anonymous said...

banyaknya koleksi portmeirion...berpinau mata jap...suka..suka heheheh