Monday 12 May 2008

Salam sayang buat bonda tercinta.. SELAMAT HARI IBU


Ibuuu.. ibuuu.. engkaulah ratu hatikuu....

11 Mei 2008 merupakan tarikh sambutan hari Ibu di Malaysia. Sebenarnya, Insyirah pun tak pasti bila sebetulnya tarikh sambutan hari ibu, tetapi setelah menyemak-nyemak info di wikipedia, rupanya tarikh sambutan hari ibu adalah berbeza-beza mengikut negara masing-masing. Di Malaysia, ianya disambut pada Ahad kedua pada bula Mei iaitu pada 11 Mei bagi tahun 2008 ni, manakala sambutan di UK telah berlangsung pada 2 Mac 2008 yang lalu.

Di sini Insyirah mengambil kesempatan untuk mengucapkan salam sayang buat Ummi tercinta, semoga Allah sentiasa merahmati Ummi atas susah payah melahirkan dan membesarkan Insyirah, serta semoga berjaya dalam peperiksaan semester kedua nanti. Tidak lupa juga buat Nenek Bechik di kampung dan juga semua ibu-ibu yang sentiasa menyayangi kami semua.

Di kesempatan ini juga, Insyirah ingin mendoakan kesejahteraan Tok Leha yang telah kembali ke rahmatullah pada 12 Mei 2004 iaitu 4 tahun yang lepas. Walaupun kita tak sempat bersua di alam dunia ini, mudah-mudahan kita dipertemukan di SANA nanti. Semoga Allah menempatkan Tok Leha di kalangan orang-orang yang solehah dan dikurniakan balasan syurga di SANA.. amiinnn.

2 comments:

A Journey To Remember said...

Selamat Hari Ibu ummi Insyirah!!!

Nihlah Insyirah said...

Selamat hari ibu juga mama farrel:)