Wednesday 25 June 2008

Camping Warwick

Pada 20 hingga 22 Jun 2008 yang lalu, Insyirah sekeluarga buat pertama kalinya menyertai acara berkhemah anjuran CahayaHidup.plc.uk :D. Tapak perkhemahan kali ini ialah Dodwell Park, Evesham Road, Stradford-upon-Avon, CV37 9SR, Warwick.
Banyak juga cubaan-cubaan bagi kami sekeluarga sebelum bertolak ke khemah ini. Mulanya rasa macam taknak join disebabkan kesihatan yang agak kritikal pada sebelah paginya, tetapi disebabkan semua barang-barang telah sedia dibeli dan dibungkus, kami mengambil keputusan untuk join juga setelah keadaan Ummi beransur pulih. Nak dijadikan cerita juga, sebelum bertolak, salah satu heater di rumah kami telah terjatuh dari dindingnya. Aduhai, malangnya rasa hari ni, huhuhuuhu.

Perjalanan group khemah kali ini bermula pada sebelah petang Jumaat setelah proses mengangkat barang-barang Uncle Junaidi/Auntie Nasibah/Muadz ke dalam kontena pada sebelah paginya. Insyirah sekeluarga bergerak agak lewat bersama-sama dengan Uncle Lee pada jam sekitar 5.15 pm. Kami tiba di tapak khemah lebih kurang jam 6.40 pm.


(bersambung..)

4 comments:

Unknown said...

salam kak ana..kak ana & family sihat ke kat sane? moga2 sentiasa bahagia, insyaAllah..dah besar dah Insyirah, makin cute :)..kirim salam kat paklah..keep in touch ok

Nihlah Insyirah said...

salam aton, kami sekeluarga di sini sihat alhamdulillah..aton ape khabar??insyirah mmg dah big girl now..makan pun dah nak suap sendiri dah:D..hehehe..oraitt stay keep in touch:)

MizWaR_SuLHaFaT said...

Salam.. PakLah!!! Tetiba teringat zaman kat Irsyad dulu.. huhu.. sobsob..
Bila la aku nk jumpa hang lg?? last jumpa hang time kenduri hang kat Lahar Kepar jaa.. huhu..
Papepun aku tunggu janji hang nk mai raya kat umah aku... hehehe...
Slamait geng!! Jumpa lg jika panjang umooo... :D

ummsaal said...

salam insyirah & aziz, org notts...heheh...turun cambridge dtg la melawat...