Thursday 27 August 2009

Cinta Sempurna

Buat rakan-rakan di perantauan, jom layan drama bersiri "Cinta Sempurna" di youtube.. permulaan cerita agak slow sebab banyak flashback dan pengenalan kepada karektor dalam drama tu, tapi skrg dah ok sikit..banyak yang boleh dipelajari dari drama tu.. best!!! boleh baca tulisan dari pencetus cerita bagi drama ini di blog Saifulislam.

Cheers ;)

8 comments:

sya said...

wah..jadi pengkritik drama pulak dh pasni kak ana..huhu

Nihlah Insyirah said...

hihihi.. tak pandai lagi sebenarnya nak mengkritik drama ni sya..cuma saja melayan cerita di kala tak sihat :D

kak cahaya said...

tgh tercari2 drama apa nak tgk ni...bagus gak ada cadangan...jap lagi akan ku layanzzz...

Nihlah Insyirah said...

layan jangan tak layan akak :D
jangan lupa fokus kat skrip juga, banyak pengajaran yang boleh diambil :)

zafwah said...

bagus le ana ni..sementara tggu nur kasih yg kuar semggu skli tu leh la layan citer ni..nnt klu ade cite2 best lg kasi tau naaaa..

kak cahaya said...

ana citer ni baru sampai epi 9 je ke..kat msia tgh main lagi ek...alah tak sabar la pulak...
tp kan seram la dengar dialog2 dia...takut2 terpesong akidah pelakon2 ni...malah tau mmg cuma skrip aje tp...pasal agama ni bukan leh buat main2...belakon ke tak ke...

Nihlah Insyirah said...

Akak.. citer tu baru sampai episod 9 kat youtube. (cerita ni keudara dari Isnin hingga Jumaat). hari ini dah masuk episod 10 tapi tak upload lagi nampaknya.. kena tungguuu :)

Bab akidah tu, Ana tak pastilah pula apa kesan ucapan pelakon-pelakon tu.. tapi kalau tak salah Ana, skrip tu telah di "double-check"kan isi kandungan dia oleh pencetus cerita asalnya.. rasanya tak ada masalah kot buat pelakon-pelakon tu.

Mungkin sebab dia nak sampaikan mesej perasaan skeptik terhadap agama.. itu yang kita rasa gerun sikit dengar pelakon outspoken sikit dan juga kritis dalam ucapan. Wallaahu A'lam.

zue said...

ha..a..ada gak baca kt saifulislam.com psl citer ni.tp,nmpknyer kena tggu submit thesis la br leh tgk agaknyer...cam best jerk!!