Friday 30 April 2010

5 tahun berlalu

Pejam celik, pejam celik genap sudah 5 tahun usia perkahwinan kami. Betapa pantas masa berlalu. Alhamdulillah, syukur di atas nikmat kehidupan ini. Semoga Allah mengeratkan lagi hati kami berdua dalam melayari bahtera rumahtangga ini dan berjaya mendidik anak-anak yang dikasihi agar menjadi insan yang mulia dan berbakti untuk agama. Semoga kami sentiasa sabar dengan karenah masing-masing dan saling sayang menyayangi hingga ke syurga :)


5 tahun dahulu...Aku terima nikahnya, (dup dap dup dap:D)

Oh, ye dinner malam tadi tersangatlah bestnya, ala-ala macam makan kat Teluk Tempoyak pula, tapi version P*kis*an, hehehe :D Hadiah? Untuk Ummi dah beli siap-siap masa jalan kat Swiss aritu dan Ayah punya beli dari PC World, Notts saja, hehehe :D Alhamdulillah, mudah-mudahan Allah terus merahmati dan mengurniakan kami sekeluarga dengan insan-insan yang soleh dan solehah. Tak lupa juga, semoga pengajian ayah dipermudahkan dan diberikan ilmu yang bermanfaat, insyaAllah :)

Nota: Banyak lagi entry yang tertangguh, terutamanya jalan-jalan eropah dan spring 2010. Ntah bila lah ada kerajinan nak update sebab malas nak edit gambar, huhuh.

Ok, kena stop dulu ni sebab nak packing barang dan baju, nak gi camping petang ni sampai Isnin.

2 comments:

Bibi Intan Suraya said...

tahniah to kak Ana and Paklah. Tahniah juga kerana sudah 5 tahun bertahan dan dikurniakan 2 puteri yg sgtt comel!! Moga hidup diberkati Allah...

Nihlah Insyirah said...

thanks bibi :)