Saturday 12 March 2011

Babai Atuk & Nenek

Setelah 3 bulan Atuk dan Nenek tinggal bersama kami di UK ini, akhirnya masanya tiba jua untuk mereka pulang ke Malaysia. Penerbangan mereka pada 12 Mac 2011, jam 5 petang di Stansted Airport. Kali ini hanya Ayah sahaja yang menghantar mereka ke airport sebab tak muat kereta kalau kami semua ikut. 
Kami di hadapan rumah merah sebelum bertolak ke airport(Insyirah cakap "this is our red house" :)

berlatar belakangkan masjid karimia. Setiap waktu solat, Atuk akan pergi masjid untuk menunaikan solat fardhu. Siap kadang kena azan lagi. Yang lawaknya diorang siap rakam suara atuk azan :)

Dah sampai Stansted airport dan dah check-in beg. Alhamdulillah semuanya lepas, total 48kg:).
Lepas diorang masuk balai berlepas, Ayah pun bertolak balik rumah. Alhamdulillah jam 6.15 petang ayah tiba Nottingham dengan selamatnya:) 

Pesawat yang Atuk dan nenek naik kali ini tak ramai sangat orang. Banyak tempat duduk kosong. Pesawat pun sampai awal dari jangkaan di LCCT. Agaknya sebab pesawat ringan kot, tu sampai awal, hehehe. Sepatutnya sampai jam 2 petang ikut jangkaan, tapi jam 1.30 petang dah sampai. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. 

Terima kasih banyak Mak Abah sebab sudi tinggal dengan kitorang selama 3 bulan. Sian diorang tinggalkan rumah lama-lama. 

No comments: