Saturday 17 November 2007

Selamat hari lahir ayah:)

Hari ini 16 November 2007 merupakan hari lahir ayah yang ke-26 tahun. Selamat hari lahir ayah! Ummi dan Insyirah sayang ayah sangat2. Kami doakan semoga ayah sentiasa sihat dan tabah menghadapi segala dugaan. Semoga ayah berjaya mencapai segala yang diimpikan, insyaAllah. Terima kasih kerana sabar melayan karenah kami berdua:)

"Ya Allah, kurniakanlah kami lisan yang lembut basah mengingati dan menyebut namaMu, hati yang penuh segar mensyukuri nikmatMu, serta badan yang ringan menyempurnaklan ketaatan kepada perintahMu. Satukanlah hati kami sekeluarga di bawah lembayung rahmatMu yaAllah." Semoga Allah memberi kebahagiaan kepada kami sekeluarga di dunia & akhirat.

Ini gambar ayah dan Insyirah di depan Restoran Desi Express. Pertama kali makan kat kedai semenjak berada di UK ni:) Menu yang kami makan, lamb chop, lamb curry, brown rice, roti naan, sayur campur dan samosa. Sedap tapi tak boleh amalkan selalu:)


Insyirah dan Ummi dalam restoran Desi Express:)


Alhamdulillah, dah kenyang:) Ni tengah tunggu "driver" datang ambil.

2 comments:

zura said...

wah insyirah...sukenyer dia...nape nampak makin putih ek?? sebab musim sejuk eh?? hehehe.. rinduuuu nyer kat syirah! comel bangat!!!

Nihlah Insyirah said...

suka..huhuh yelah, tu time suka, lepas tu nangis auw auw auw...lapar susu...