Sunday 22 April 2012

Photobook

Sebelum ini pernah cerita berkenaan photobook ini di entry yang lalu. Alhamdulillah, baru-baru ini tercapai hajat untuk buat photobook di Malaysia. Saya beli voucher photobook ini dari promosi MilkADeal sejak Disember yang lalu tetapi hanya berjaya menyiapkannya di hari terakhir (15 April 2012) sebelum voucher tersebut tamat tempohnya, huhuhu. Harga asal photobook ini lebih kurang RM208 untuk 40 muka surat dari phototalkz.com, tetapi saya beli ketika sale dengan harga RM52 sahaja. Selepas 5 hari order, photobooknya pun sampai dan bagi saya, kualiti kertas dan gambarnya sangat berkualiti.

Inilah photobook yang terkini (yang ke-5) tetapi yang pertama dari phototalkz. Kenangan jalan-jalan sepanjang di UK, mengikut tempat 1) Central england, 2) North of England, 3) South & East England, 4) West Engand 5) Wales 6) Scotland


Photobook pertama yang diorder dari photobox.co.uk. Yang ini free sahaja, hanya perlu bayar kos pos sahaja. Photobook ini koleksi gambar-gambar sepanjang berkelana ke eropah.

Photobook ke-2 dan ke-3 kami order dari snapfish masa promosi. Satu photobook hadiah untuk Atuk Nenek, koleksi sepanjang mereka berada di UK. Satu lagi photobook gambar anak-anak dari lahir hingga usia setahun.

Ini photobook yang ke-4 order dari photobox, kenangan di negeri 4 musim. Siap ada penerangan tentang 4 musim sebagai kenangan di kemudian hari, hehehe.

4 koleksi setakat ini. Satu lagi pada Atuk dan Nenek :)

Saya hanya buat photobook sekiranya ada promosi yang best-best. Kalau tiada promosi, macam mahal sahaja bagi saya. Tak sabar nak tunggu promosi lagi :)

3 comments:

teratakmuslaily said...

seronoknya Ana.. tak pernah terperasan klu ada promosi apa2.. (ataupun mmg takde masa nak search benda2 camtu kot..hehe)
kalau ada promosi lagi, habaq habaq la yer Ana hehehhe...

Cerita bonda said...

menariknye..mmg akan jadi kenagan yg ada hardcopynye untuk tatapan dah tua nanti :)

Naflyna said...

menariknyer...saya sokong teratakmuslaily, nanti kalau ada lagi bagitaulah di blog :)